23 Jul 2015

Legolendas yra jėga! (pasiruoškite galingam fotografijų kiekiui)

Mes ilgai nelaukę turėjome aplankyti Danijos pasididžiavimą - Legolendą, kuris nėra įsikūręs labai arti - iki Bilundo nuo Kopenhagos reikia keliauti apie 300km.

Praėjusią savaitę pas mus lankėsi geri draugai - Maluškų šeimyna, tad visiems trims vaikams išvyka paliko neišdildomą įspūdį - iki šiol dar daug apie tai kalbama, sapnuojama, fantazuojama, gailimasi, kad kažkas nespėta išbandyti, baksnojamas pramogų parko žemėlapis ir planuojami ateinantys vizitai :)

Apie viską iš pradžių.

Į kelią leidomės sekmadienį apie pietus, pravažiavome Sealland salą, kurioje gyvename, tuomet per didžiulį didžiulį tiltą pasiekėme Funen salą ir galiausiai per dar vieną tiltą pasiekėme tą taip vadinamą žemyninę Danijos dalį, besiribojančią su Vokietija - Jutland.

Žemyninėje dalyje susiplanavome vienintelį sustojimą - atsitiktinai tam pasirinkome miestuką Nyborg, kurio uoste kaip tik vyko kažkokia senovinių laivų šventė, labai gražu ir jauku:

Kadangi čia mes neturime kur palikti Guglo. tad jis keliavo kartu. Mums pavyko surasti kempingą netoli Billundo, kuriame nebuvo problema palikti šunį namelyje pramogaujant Legolende, o kitu laiku - laikyti jį nepririštą, kas reta Danijoje.

Ir ta vieta mums žiauriai patiko (išsamiau: https://www.airbnb.com/rooms/4023234 ) - viskas sutvarkyta, aplink daug gamtos ir ramybės ir mes buvo vienui vieni visoje teritorijoje - mūsų svečiai apsigyveno namuke/treileryje, o mes pašiūrėje, kuri buvo su čiužiniais ir patalynės galimybe - kaip namie, tik kad be vienos sienos.

Dar turėjome pavėsinę su tualetais, dušais, virtuve su visais reikiamais rakandais, laužavietę, muzikos, stalo teniso stalą, visokių įdomių žaidimų ir t.t. Visa tai apipavidalinta keistokais meno kūriniais, kuriuos matysite nuotraukose.

Žodžiu, šitoje kelionėje kempingas buvo dar vienas atradimas. Tokia egzotika su patogumais. O dar išvykus mums į Legolendą, šeimininkams pagailo namelyje uždaryto Guglo ir jie jį vedėsi jį maudytis į ežerą ir lakstyti po pievas, kol mes grįžom :)

Čia štai menai:
Toje palapinėje už manekeno yra žaidžiamas stalo tenisas:

Link miško stovi kažkodėl nuolat padengtas stalas :)

Čia paįvairinimui aš nešu Džiugą ant neklaužadų kėdutės:

Didžioji pavėsinė, kurioje vakarojome ir kurioje yra bendrosios patalpos - virtuvė, dušai:

Čia mūsų pašiūrė:

Šeimininkai šalia turi ūkį ir sakė, kad tuose "namukuose" fone gimdydavo kiaulės :) Dabar tai tiesiog "dėl grožio":

Kitą rytą traukėme į Legolendą, apie trisdešimt kilometrų nuo vietos, kur gyvenome. Buvo kamščių ir MILIJONAS žmonių bei eilės visur - prie parkingo, prie bilietų, prie įėjimo, prie kiekvieno atrakciono.. Nes danams yra atostogų metas.

Nuotraukose gana sunkiai matomas tas parko sukeliamas įspūdis. Aš net gal ir nežinau, ar žodžiais moku aprašyt. Žodžiu, reikia apsilankyt, nenupasakosi lengvai. Tiesiog vaikų akis reik pamatyt :)

Man patiko, kad veiklų yra visiems - nuo visiškų mažylių, kuriems skirta DUPLO zona iki suaugusiųjų, kuriems yra baisesnių atrakcionų. Ir visur vaikai gali eiti tiek vieni, tiek su tėvais. Mes šįkart tiesiog ėjom ten, kur galėjom eiti visi keturi - ant visokių traukinukų, laivelių, mašinyčių, kas labai padėjo tiesiog apžiūrėti parką, susipažinti su juo. Tuo tarpu didesnis mūsų draugų Dominykas jau galėjo daugiau atrakcionų išbandyti ir aš manau, kad parkas yra pats tas tokiems vaikams apie 7-10 metų amžiaus, na, turiu omeny, kad tokie jau gali daugiau mažiau ten išbandyti viską.

Pradėjome nuo vietos, kur laiveliu apiplaukiama nedidukė parko dalis su žymių pasaulio statinių maketais iš LEGO:

Čia kol laukiam eilėj, vaikai gali užsiimti:

Paskui sėdom į apžvalginį traukinuką bent kelis kartus. Jis veža ratą aplink Miniland'ą - t.y. visą tą iš LEGO sudėliotą pasaulį, kurio nuotraukas sudėjau žemiau:

Toliau patekom į vandens atrakcionu zoną. Keli buvo skirti didesniems - su nemažais nusileidimais į vandenį ir pan. Keli buvo mažyliams, kurie apsirengę "maudymukais" gali iki valios taškytis fontanuose, piratų laiveliuose ir t.t.

Mums patiko toks, kuriame plaukia kompanija dideliu laivu ratą, o kiti pavieniai žmonės stovi krante. Tiek vieni tiek kiti "šaudo" vandens patrankomis vieni į kitus. Mums, kaip nebijantiems vandens, ŽIAURIAI patiko (nors Emilė gal taip ir nemano):

Paskui ramiau pasivaikščiojome, apžiūrėjome baisesnius atrakcionus, aplankėme pingvinus (jie buvo ne iš LEGO, tikri), papietavome, pasivažinėjome Safari mašinėlėmis:

Tada ėjome turą po Minilandą. Man šita dalis labai patiko, man tiesiog ten viskas taip faina, na tik pažiūrėkit:

Čia matyti Alpių kurortai, Vokietija, Amerikos didmiesčio gabaliukas, Olandija, Danijos miestai ir miesteliai..

Čia Star Wars dalis:

Čia Karalienės rūmai, Bilundo oro uostas, spalvotasis Nyhavn:

Kilome dar į tokį apžvalginį bokštą, tad čia Minilandas iš jo:

Didžiausia naujovė LEGOLENDE - realaus dydžio erdvėlaivis iš Star Wars - jį 34 žmonės statė 4 mėnesius, tikrai įspūdingas:

Dar viena faina parko dalis - Sea Life akvariumas. Tikrai nemažas, yra ir ryklių, tik fotografuoti tamsoj neitin ėjosi:

Na ir pabaigai visokių įvairių nuotraukų iš parko:

Čia yra vaikų vairavimo mokykla, skirta vaikams nuo septynių iki trylikos metų. Atrodo rimtai - su instruktorium, taisyklėmis ir gaunamu vairuotojo pažymėjimu:

Smagus apžvalginis traukinukas virš parko. Dar smagesni jo keleiviai - o kas sakė, kad LEGOLENDAS - vaikams?:

Mažylių dalis:

Nerijus varo:

Tokia štai kelionė, tikrai patiko, tikrai įspūdinga ir dar ilgai apie ją kalbėsim :) Apsilankykit :)